۱۸ مورد از آداب غذا خوردن و شیوه زندگی سالم در اسلام

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اسلام دینی کامل است و برای همه جنبه‌های زندگی انسان حتی نوع تغذیه و آداب غذا خوردن رهنمود‌هایی دارد. در این مطلب شیوه زندگی سالم در اسلام درباره آداب غذا خوردن و آداب اسلامی تغذیه گردآوری شده است.

۱۸ مورد از آداب غذا خوردن و شیوه زندگی سالم در اسلام


ادامه مطلب ...

طرح های باورنکردنی با شیشه های شکسته! + عکس

ساخت طرح هنری از شیشه شکسته!

طراحی و ساخت یک طرح هنری می تواند کار سختی باشد که شاید برای ایجاد آن ماه ها باید وقت صرف شود تا به بهترین شیوه ممکن بتواند بدرخشد. با این حال اگر شما عاشق طرح های هنری باشید، تاکنون هنرهای مختلفی را اعم از نقاشی، مجسمه سازی و... را دنبال کرده اید و بی شک در میان فعالیت های هنری این دو دسته از پرمخاطب ترین ها می باشند.

طرح هنری

  ادامه مطلب ...

بررسی شرایط زندگی در مریخ روی زمین!


پژوهشگران ناسا، برای تعیین محل زندگی مناسب روی مریخ، بررسی‌های خود را در یک بیابان آغاز کرده‌اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از گیزمگ، ناسا یک گروه پژوهشی را از "پژوهشگاه ایمز ناسا"(ARC) به "بیابان آتاکاما" در شیلی فرستاده است تا محل مناسب زندگی ارگانیسم‌ها و دوام آنها را بررسی کنند.

ادامه مطلب ...

11 خاصیت و فایده ترب سیاه برای سلامتی بدن


ترب سیاه چیست؟ و چرا آن را ترب سیاه نامیدند؟

ترب سیاه، از خانواده تربچه است تربچه سیاه و سفید نیز، به عنوان تربچه اسپانیایی در اکثر نقاط جهان شناخته شده است و این گیاه، به طور گسترده ای در اروپا و آسیا کشت می شود.مناطقی دیگر، پس از فهمیدن مزایای سلامتی فوق العاده آن، شروع به کاشت ترب سیاه کرده اند دلیل نام سیاهش، رنگ سیاه یا بنفش مایل به سیاهش است، اما گوشتش سفید رنگ است ، این نوع ترب علاوه بر طعم خاص فواید جالب توجهی دارد که در ادامه این بخش از سلامت نمناک به مهم ترین آنها خواهیم پرداخت.

ترب سیاه

  ادامه مطلب ...

بازی فکری

منظور از بازی فکری چیست؟
بازی عبارت است از هرگونه فعالیت جسمی یا ذهنی هدفدار که بصورت فردی یا گروهی، انجام و موجب کسب لذت و برآورده شدن نیازهای کودک شود. کودکان نقاط قوت و ضعف خود از جمله تمایل به فرمان دادن یا فرمان بردن، تهاجم یا تسلیم، اجتماعی بودن...

بازی عبارت است از هرگونه فعالیت جسمی یا ذهنی هدفدار که بصورت فردی یا گروهی، انجام و موجب کسب لذت و برآورده شدن نیازهای کودک شود. کودکان نقاط قوت و ضعف خود از جمله تمایل به فرمان دادن یا فرمان بردن، تهاجم یا تسلیم، اجتماعی بودن یا منزوی بودن و همچنین احساسات دوستانه یا خصمانه، افسردگی یا شادی، امیال و آرزوهای خود را از طریق بازی نشان می‌دهند. بازی، رشد عاطفی، اجتماعی ،جسمانی و ذهنی کودک را به همراه دارد.

اما بازی، در رشد عاطفی کودک نقش مثبتی ایفا می‌کند به این صورت که نیاز به برتری جوئی و بروز احساسات و عواطف، ترس و تردیدها و برو‌نگری را در کودک ارتقاء می‌دهد.

Image result for ‫بازی فکری‬‎ 

ادامه مطلب ...