طرز تهیه شکلات شیری خانگی

طرز تهیه شکلات شیری

شکلات شیری از جمله شکلاتهای خوشمزه می باشد، که می توانید آن را در منزل تهیه کرده و همراه با چای آن را میل نمایید. البته لازم به ذکر است، که به دلیل کافئین زیاد در این شکلات، افراد با معده های ضعیف و همچنین افرادی که دارای اضافه وزن می باشند، از مصرف این شکلات پرهیز کنند.

در آموزش آشپزی آرگا نحوه درست کردن انواع شکلات های خوشمزه همچون شکلات مغز دار، شکلات تخته ای، شکلات آلمانی و… را آموزش داده ایم. شکلات شیری نیز می تواند گزینه مناسبی برای تهیه در آشپزخانه شما باشد.

ادامه مطلب ...

تاثیر مصرف دارچین بر دیابت

عکس دو قاشق چوبی که مقداری پودر ارچین روی آنها قرار دارد به همراه تعدادی چوب دارچین و یک کاسه محتوی پودر دارچین که همگی روی یک زیر بشقابی حصیری فندوقی رنگ قرار دارند- فیت شیپ


طبق گزارش ملی کلینیک اطلاعات دیابت، در سال 2010 حدود 1.9 میلیون نفر در بازهٔ سنی 20 سال، در ایالات متحده آمریکا مبتلا به دیابت بودند. این بدان معناست که دیابت یک بیماری با شیوع بالاست و باید به طور جدی پیشگیری و درمان شود.
 
ادامه مطلب ...

دستور پخت کیک موز با طعم عالی و بی نظیر

مواد لازم برای کیک موز

نمک اندکی
کره 140 گرم
تخم مرغ 2 عدد
شکر بهتر است از نوع قهوه ای باشد 140 گرم
آرد 170 گرم
جوش شیرین یک سوم قاشق قاشق چایخوری
بیکینگ پودر یک دوم قاشق چایخوری
دارچین یک دوم قاشق چایخوری
خامه 50 گرم
موز دو عدد
پودر نارگیل مقداری برای تزیین روی کیک در صورت تمایلطرز تهیه کیک موز

طرز تهیه کیک موز

کیک موز


  ادامه مطلب ...

آخرین جزئیات طرح آمایش 13، تمدید روادیدهای خانواری

آخرین جزئیات طرح آمایش 13، تمدید روادیدهای خانواری ، بیمه سلامت ، گواهینامه رانندگی، عابر بانک، و ثبت نام از دانش آموزان مهاجر در مدارس

محمد عجمی ؛ مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی، آخرین جزئیات طرح آمایش 13، تمدید روادیدهای خانواری و بیمه سلامت را با خبرنگاران در میان گذشت.
به گزارش خبرگزاری آوا، محمد عجمی با اشاره به آغاز طرح تمدید روادیدهای خانواری پس از یک وقفه دوساله گفت: این طرح از ابتدای ثور/ اردیبهشت آغاز شده و متقاضیان پس از تمدید اعتبار پاسپورت های خود در کنسولگری افغانستان به دفاتر کفالت مراجعه کرده اند که بر اساس آمار، تاکنون 2305 جلد پاسپورت برای طی مراحل اداری تمدید روادید ها به دفاتر کفالت تحول شده است که مشتمل بر بیست هزار نفر می شود.

 

ادامه مطلب ...

بیوگرافی نوری بیلگه جیلان + فیلمشناسی

بیوگرافی نوری بیلگه جیلان


نوری بیلگه جیلان (Nuri Bilge Ceylan) متولد ۲۶ ژانویه ۱۹۵۹ استانبول؛ کارگردان و عکاس  ترکیه ای است. همسر او، اِبرو جیلان، فیلمساز، عکاس و بازیگر است که در فیلم اقلیم‌ها (۲۰۰۶) با یکدیگر همبازی بودند. فیلم‌های سه میمون (۲۰۰۸) و روزی روزگاری در آناتولی (۲۰۱۱) موفق‌ترین آثار جیلان به شمار می‌روند، که اولی جایزه بهترین کارگردان جشنواره فیلم کن ۲۰۰۸ و دومی جایزه گرندپری جشنواره فیلم کن ۲۰۱۱ را نصیب او کرد. فیلم «روزی روزگاری در آناتولی» به عنوان نماینده سینمای ترکیه در جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان ۲۰۱۱ معرفی شده بود.

ادامه مطلب ...